poniedziałek, 8 lipca 2013

✧ wprowadzenie ✧


❝- To jest Justin Bieber. Nie pozwól by jego wygląd cię zmylił. On jest dziwny, więc tak naprawdę to nikt z nim nie rozmawia.
  - Jak dziwny?
  - Ma problemy, psychologiczne problemy. Wszyscy się go boją.❞
  

  ~*~

Zapraszam was na tłumaczenie opowiadania 'The Lake House.' Spodobała mi się jego fabuła jak i było można powiedzieć inne od wszystkich, więc postanowiłam je przetłumaczyć. Myślę, że również wam przypadnie do gustu. Jest to fanfcition pisane przez Sabrine na stronie JBFF. To będzie moje pierwsze tłumaczenie więc proszę o wyrozumiałość. Jeśli będziecie mieli jakiekolwiek uwagi dotyczące mojego tłumaczenia piszcie śmiało, jestem otwarta na konstruktywną krytykę. Macie jakieś pytania? Zapraszam na mój ask, który znajduje się w zakładkach. Do pierwszego! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz